Regulamin świadczenia usług kosmetycznych Salonu Urody Monika
Szanowni Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości wykonywanych usług prosimy o zapoznanie się z niniejszym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług kosmetycznych.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Salon Urody Monika Monika Urbaś-Kużdrzyn mieści się przy ul. Kasprusie 4 C, 34-500 Zakopane, tel. 512-505-506, NIP 663-178-60-59, e-mail salonurodyzakopane@gmail.com, salonurodyzakopane.pl.
-
Klienci Salonu Urody Monika są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
-
Skorzystanie z oferty Salonu Urody Monika oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
-
Salon Urody Monika otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-18:00, a w sobotę: 8:00-16:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Salon będzie nieczynny. Zmiany w godzinach otwarcia Salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas: absencji pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody, gazu).
-
Za wykonane usługi obowiązują ceny według cennika dostępnego w Salonie, na stronie salonurodyzakopane.pl i w naszym systemie rezerwacji online www.moment.pl/salon-urody-monika. Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta/kę z cennikiem.
-
Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową. W wyjątkowych sytuacjach cena może ulegać zmianie, jeżeli zabieg jest indywidualnie komponowany dla potrzeb danego Klienta. W przypadku zmiany cen Klient/ka będzie poinformowany przed zabiegiem.
-
Na terenie Salonu Urody Monika jest zakaz palenia papierosów, zażywania środków odurzających, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych, handlu, akwizycji, głośnego i niekulturalnego zachowanie, korzystania z urządzeń bez zgody personelu Salonu, rejestrowania obrazu i dźwięku.
-
Za usługi świadczone w Salonie płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.
-
W ofercie Salonu są także bony podarunkowe, do których doliczana jest kwota 10 zł za BON.
-
Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z oferty Salonu Urody Monika wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność.
-
Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu Urody Monika są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
-
Przed przystąpieniem do świadczenia usługi pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
-
Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu. Klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, grzybicy, ciąży itd.
-
W momencie zatajenia chorób, schorzeń lub odmiennych stanów odpowiedzialność za stan zdrowia ponosi Klient. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.
-
Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
-
Klient/ka korzystając z usług Salonu Urody Monika, jednocześnie oznajmia, że zapoznał/a się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
-
Jeżeli istnieje taka możliwość, proszę o pozostawienie dzieci w domu.
-
Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie.
-
Klientka czy klient ponosi odpowiedzialność finansową za ewentualne uszkodzenia bądź zniszczenia wyposażenia Salonu Urody ze swojej winy.
-
Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu Urody, nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
REZERWACJA WIZYTY
-
Rezerwacji można dokonać w systemie online za pośrednictwem naszej strony (salonurodyzakopane.pl), osobiście w recepcji Salonu lub telefonicznie pod numerem 512-505-506.
-
W przypadku nieodebrania telefonów przeznaczonych do rezerwacji usługi, personel Salonu dokłada wszelkich starań, aby oddzwonić do Klienta w pierwszym możliwym terminie.
-
Czasowe zmiany w godzinach rezerwacji mogą wynikać z urlopów lub niedyspozycji pracowników recepcji. Wówczas Klienci proszeni są o pozostawienie informacji na sekretarce telefonu, przesłanie wiadomości SMS lub ponowny telefon w innym czasie.
-
W dniu poprzedzającym wizytę w Salonie gabinet przypomina o wizycie za pomocą wiadomości SMS, w której podaje godzinę przyjęcia. W razie rezerwacji kilku usług w danym dniu Klient/ka otrzymuje powiadomienie na każdą z nich i zobowiązany/a jest do przyjścia na najwcześniejszą podaną godzinę. W razie późniejszego przybycia Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za anulowanie rezerwacji. Jednocześnie Salon zastrzega, że mogą wystąpić sytuacje niezależne od niego, jak przerwy w Internecie czy awaria systemu wysyłającego wiadomości, związane z brakiem ich dostarczenia. Dlatego wysyłanie przypomnień o usłudze przy pomocy SMS nie należy traktować jako praktyki obligatoryjnej, której awaria może skutkować usprawiedliwioną rezygnacją z usługi bez powiadomienia recepcji Salonu.
-
Jeżeli klient/ka nie otrzymał/a wiadomości z przypomnieniem o wizycie, która była umówiona, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy, brak przypomnienia może być skutkiem ww. awarii systemu lub błędem w grafiku. Personel salonu dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać zaistniały problem. W odwrotnej sytuacji – Klient/ka nie ma umówionej wizyty, a otrzymuje wiadomość z przypomnieniem, również prosimy o kontakt.
-
W razie rezygnacji z zarezerwowanej usługi Klient/ka zobowiązany/a jest do poinformowania o tym Salonu przynajmniej 1 dzień wcześniej w przeciwnym razie opłacona wizyta przepada.
WIZYTA
-
Wszyscy nowi Klienci zapisujący się od dnia 1 kwietnia 2020 r. zobowiązani są do POTWIERDZENIA ZAREZERWOWANEGO TERMINU (SMS LUB TELEFONICZNIE) W DNIU POPRZEDZAJĄCYM WIZYTĘ! W przypadku braku potwierdzenia, rezerwacja zostaje anulowana.
-
Klient/ka umawiając się na wizytę w Salonie zobowiązany/a jest podać swoje prawdziwe imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta/ki podlega wątpliwości, obsługa Salonu może poprosić o okazanie dokumentu tożsamości wraz ze zdjęciem.
-
Na wizytę klient/klientka zobowiązuje się przyjść w pełni zdrowy/a.
-
W trosce o wysoką jakość usług Salonu Klient/ka jest zobowiązany przyjść punktualnie, a nawet 5 minut przed umówioną godziną w celu przygotowania się do ustalonego zabiegu. Umówiona godzina zabiegu jest godziną jego rozpoczęcia.
-
Na wizytę proszę przychodzić bez osób towarzyszących.
-
W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego przeprowadzenia. Personel Salonu w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.
-
W przypadku spóźnienia na zabieg może nastąpić konieczność wykonania zabiegu, na jaki pozwoli czas. Poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony minimalny czas trwania. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
-
W przypadku znacznego spóźnienia (powyżej 20 min) Klient/ka musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu (przez co mamy czasami lukę w grafiku) danym dniu i ustalenie nowego terminu. Klient/ka, który/a notorycznie się spóźnia bądź przekłada wizyty – nie ma możliwości zapisania się ponownie!
-
Salon zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty bez gwarancji zmiany zarezerwowanego terminu na inny dzień z powodu sytuacji losowej (np. awarii elektrycznej, nagłej absencji pracownika z powodu choroby).
-
Personel salonu zwraca się z uprzejmą prośbą o załatwienie wszystkich koniecznych spraw przed rozpoczęciem wizyty i uprasza się o niekorzystanie z telefonu podczas wykonywania zabiegów. W trakcie wykonywania zabiegu kosmetycznego Klient/ka ma zapewnioną wyłączność uwagi kosmetyczki wykonującej zabieg.
REKLAMACJE
-
Klienci powinni zgłaszać reklamacje niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, korzystający z usługi manicure/pedicure powinni zgłaszać reklamacje nie później niż w terminie 3 dni od daty wykonania usługi, w przypadku paznokci żelowych 5 dni. W późniejszym terminie reklamacja nie będzie uwzględniana.
-
Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji Salonu osobiście lub telefonicznie. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za usługi (potwierdzenie przelewu, wydruk za płatność kartą, potwierdzenie przez pracownika Gabinetu sprzedaży usługi czy towaru).
-
Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować do właścicielki Salonu Urody Monika osobiście, telefonicznie pod numerem tel.: 512-505-506, e-mailem na adres: salonurodyzakopane@gmail.com lub korespondencyjnie na adres: 34-500 Zakopane, ul. Kasprusie 4 C. Ewentualne zastrzeżenia złożone innym osobom lub w inny sposób mogą nie zostać rozpatrzone.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient, korzystając z usług Salonu, jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
-
Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu i do cennika usług.
-
Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie Salonu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i Salon Urody Monika.
-
Salon Urody Monika zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.